Библията -фундаментът, който винаги може да подпре счупеното ви легло



Преди няколко месеца с един приятел бяхме заседнали кротко на маса у нас и към 2 часа след полунощ оня ми вика:
- Аз обаче не виждам начин да се прибера вече. Ще спя тука!
- Ми отивай лягай в моята стая –му казвам аз, щото дори за момент не си помислих, че може да го допусна в стаята на жена ми, която в този момент отсъстваше. Не, че ако присъстваше, пак щях да го пусна, де...
Той се упъти към моята бърлога, ама след две минути се връща клатушкайки се и дълбокосмислено ми заявява:
- Копеле, това е Фундаментално!
Врътна се и отново пое към моята стая. Естествено, го последвах, да видя, каква е тази основна забележителност в простичката ми стая. Питам го:
- И кое е толкова фундаментално, бе куре дедин?!
А оня се хили и само ми сочи в десния долен ъгъл на счупеното ми от половин година легло, което се каня да оправя до ден днешен, подпряно стабилно с няколко книги и Библията най-отгоре.
Тогава разбрах, че от шест месеца всъщност съм един православен фундаменталист.

Коментари